top of page

Verzending 


Bestellingen die voor 16:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag verstuurd (*met uitzondering van het weekend, feest - en actiedagen). Soms komt het voor dat de DHL bezorger zich niet aan de leveringsperiode houdt of het tijdens bijzondere dagen extreem druk heeft. Zolang je geen mail van ons hebt ontvangen, komt de verhindering niet bij ons vandaan. Je ontvangt altijd een track & trace mail van ons, waar je jouw pakket mee kan volgen. Heeft jouw pakket de status ‘geleverd’ gekregen, maar dit is niet het geval? Neem dan binnen 1 week contact met ons op via info@dermaquality.nl. Na een week vervalt de garantie en kunnen wij helaas het pakketje niet meer vergoeden. Deze regel is opgenomen, omdat DHL deze regel hanteert.


Gratis verzending bij bestellingen boven de € 50,00.

Bestellingen onder € 50,00: € 5,95


Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen worden geleverd door DHL. Je ontvangt per email een verzendbevestiging - incl. een track & trace code) nadat de bestelling is aangeboden aan DHL. Het kan voorkomen dat je niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt je een niet-thuis-code in jouw brievenbus of per e-mail. Hiermee kun je op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van DHL).


Hoelang duurt het voordat ik mijn pakketje binnen heb?

Wanneer je voor 16:00 besteld, zal jouw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat jouw pakket vertraging oploopt. In dat geval kun je altijd contact met ons opnemen.


Hoe weet ik of mijn bestelling is geleverd?

Je kunt je pakketje volgen met de track & trace code die je van ons per mail ontvangt zodra we jouw pakketje op de post hebben gedaan.


Cadeau versturen?

Bij het afrekenen kun je een persoonlijk boodschap toevoegen.



Retourneren


We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met jouw aankoop en streven ernaar te voorkomen dat je je product(en) moet retourneren. Bij Derma Quality heb je de luxe om te profiteren van onze 12 jaar kennis en expertise. Dag in dag uit houden we intakegesprekken en maken we huidanalyses om een productadvies op maat op te stellen. Om je zo goed mogelijk te ondersteunen tijdens het online winkelen, maken we gebruik van de volgende tools om de meest passende producten bij jou te adviseren. Zo voorkom je teleurstellingen met het aangeschafte product.


  • Advies | Maak altijd gebruik van ons vrijblijvende advies. Wij adviseren jou om eerst advies te vragen alvorens je een aankoop doet. Dit kan via de mail, telefonisch, of via whatsapp om het laagdrempeliger te maken.

  • Foto’s & video’s voor persoonlijk advies | Door het delen van foto's of video's van jouw huid, voorzien van gedetailleerde uitleg, kunnen wij je op maat gemaakt advies bieden. We analyseren welke producten het snelst zorgen voor prachtige resultaten, waarbij we rekening houden met de huidige conditie van jouw huid. Op deze manier sluiten we potentiële ongemakken zoals huidreacties of allergieën zo veel mogelijk uit. Je persoonlijke welzijn is onze prioriteit, en wij streven ernaar om jouw beauty-ervaring veilig en doeltreffend te maken.

  • Productinformatie/ beschrijving | Bij ieder product hebben wij informatie beschreven.


Retourneren - Bedenktermijn van 14 dagen – herroepingsrecht

Mocht je desondanks alle bovenstaande tools toch een artikel moeten retourneren dan is dit geen probleem. Wij helpen je graag hierbij. Voor een snelle verwerking van je retourverzoek vragen wij om onderstaand retourformulier volledig in te vullen.

  • Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

  • Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd.

  • Producten zijn ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd en zitten in de originele, onbeschadigde verpakking.

  • Toch de originele verpakking kwijt? Verpak je product(en) dan in een stevige verzenddoos, en niet in een envelop, omdat de producten dan beschadigen.

  • Stuur je het hele pakket retour, dan ontvangen wij ook graag de gift / samples retour. Wil je deze graag houden? Dan brengen wij het bedrag in mindering op je orderbon.

  • De directe kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening, ook als het pakket niet afgehaald wordt bij het afhaalpunt of geweigerd en retour komt naar ons. Wij adviseren ten aller tijden je pakket aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt altijd bij jou of PostNL (indien aangetekend).

  • Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten na ontvangst in goede orde via de methode waarmee je hebt betaald.

  • Producten die niet voldoen aan onze retourvoorwaarden zullen niet in behandeling worden genomen. Wij maken foto’s hiervan tijdens het uitpakken. Deze sturen wij retour naar je na het betalen van de verzendkosten. Je krijgt hiervoor een betaallink.


Heb je nog vragen over je retour? Neem dan contact op met ons op.


Ruilen

Je hebt een verkeerd product besteld en wil het graag omruilen tegen een ander product.

  • De directe kosten voor het retour zenden om iets om te ruilen zijn voor je eigen rekening.

  • Controleer ook altijd even je bestelling of bevestigingsmail op eventuele fouten. Mocht je een fout constateren, neem direct contact met ons op. Soms kunnen wij het dan nog aanpassen, helaas niet altijd omdat alles bij ons is geautomatiseerd.


Het product of pakket is beschadigd

Is een product of pakket beschadigd bij levering? Dit is natuurlijk heel vervelend.

  • Mocht de postbode een beschadigd pakketje overdragen, weiger het pakket en neem het niet aan. Laat de postbode het retour afzender sturen. Maak eventueel een foto van het pakket en stuur het naar ons zodat wij ook op de hoogte zijn. Stuur ons een mailtje ‘emailadres’ aangeven’

  • Neem je een beschadigd pakket toch aan dan ga je volgens de voorwaarden van PostNL akkoord met de beschadiging. Je bent hierdoor zelf verantwoordelijk. Wij kunnen dan helaas niets meer voor je betekenen.

  • Blijkt uit onderzoek dat het product niet opzettelijk kapot gemaakt, krijg je een nieuwe toegestuurd. De verzendkosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening indien het teruggestuurd zal moeten worden.

  • Je ontvangt van ons een retourlabel. Het pakje kan je afgeven bij een DHL punt. Let op: bewaar het bonnetje van afgifte tot alles verwerkt is.

  • Is een product opzettelijk beschadigd, dan kunnen wij dit niet vergoeden. Heb je het product al teruggestuurd dan vergoeden wij niet de verzendkosten die je gemaakt hebt voor het retour sturen. Wil je het product weer teruggestuurd hebben dan zul je ons vooraf de verzendkosten moeten betalen voor het retour sturen.


Onze gegevens

Derma Quality webshop

Handelsweg 2A

3641 RC Mijdrecht 


Tel. +31 6 39 20 71 54 

Email: info@dermaquality.nl

 KVK : 53369823 

BTW nummer NL002194563B49 

bottom of page